BACK IN TOWN! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Anne Gré - WaarBenJij.nu BACK IN TOWN! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Anne Gré - WaarBenJij.nu

BACK IN TOWN!

Blijf op de hoogte en volg Anne Gré

02 Juli 2013 | Nederland, Assen

Ondanks het dubbele gevoel waarmee ik t vliegtuig stapte... Was de dag dat ik terug kwam ook een hele belevenis!

Mama en Karin kwamen mij ophalen van Schiphol! Mijn lieve zussie gewoon echt dik zwanger, mooi! Mama blij dat ik weer veilig op Nederlandse bodem was! Op naar Oosterwolde! Pa net weer geopereerd aan zijn rug, dus ging m even verassen! Zo fijn om weer thuis te zijn! Kurd en Maran van school gehaald en toen tijd voor kadootjes! :)

Daniël en dimas hadden de traktatie meegegeven voor Kurd en Maran! Erg blij mee!

Daarna moest ik naar Assen! Karin ging mee en mijn huisje vol met lieve vrienden! Aaaahh! Lief, leuk, wow!

Voel me een ander mens! In de avond wel erg moeite met omschakelen van de tijd! Zo moe! Niet erg lang de tijd gehad om bij te komen, want TT stond weer voor de deur!

Hele mooie toffe dagen gehad! Iedereen weer gezien! Met als afsluiter surprise high - tea voor mijn zwangere zussi! Al haar vriendinnen en zussen en de twee as beppes waren er! Ze heeft genoten!

Nu nog even acclimatiseren en morgen... Back to reality! Werken! Ook wel weer zin in! Maar ga wel vast weer in onderhandeling voor volgend jaar vakantie ;) kijk er nu alweer naar uit!! :)

<3

  • 02 Juli 2013 - 14:17

    Werner:

    Ann: Ik heb genoten van je verhalen en deze ook aandachtig gelezen. Nooit terug gereageerd (je weet wel ;) ) maar wel veel lol en herkenning terug gevonden in je verhalen. Goed om te horen en te lezen dat je het daar zo fantastisch naar je zin hebt gehad. Wat er in de toekomst ook gebeurt deze vakantie en mooie herinneringen pakken ze in ieder geval niet meer van je af !!

    Hoop snel wat fotos van je te mogen bewonderen :D !!

    Liefs Werner

  • 02 Juli 2013 - 18:58

    Greetje:

    Hoi An. Dat was het dan....Een fantastische reis. Maar je rolt daarna ook weer snel in het "normale leventje" hier.
    Heb genoten van je verhalen.

  • 02 Juli 2013 - 20:28

    Sita De Winter:

    Welkom thuis Annegre!
    Wat fijn dat je weer terug bent in Nederland!
    Je zult af en toe nog wel flash backs hebben en de tijd zal je parten spelen.
    Maar zo'n geweldige reis neemt niemand je meer af!
    Rust lekker uit!
    Lieve groet ,
    Dick en Sita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne Gré

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 15280

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 24 Juni 2014

Indonesia 2014!

10 Mei 2013 - 24 Juni 2013

Indonesia!

Landen bezocht: