Bye Bye BUKIT LAWANG PART 5 - Reisverslag uit Bohorok, Indonesië van Anne Gré - WaarBenJij.nu Bye Bye BUKIT LAWANG PART 5 - Reisverslag uit Bohorok, Indonesië van Anne Gré - WaarBenJij.nu

Bye Bye BUKIT LAWANG PART 5

Blijf op de hoogte en volg Anne Gré

18 Mei 2013 | Indonesië, Bohorok

Dat een week zoveel indruk achter kon laten in het voor mij tot vrijdag zo onbekende verre land, had ik niet verwacht!

Momenteel zit ik in taxi van Bukit Lawang naar Medan om vanaf daar via Jakarta naar Melang te vliegen. Het is hier nu bijna 4.00 in de nacht. Moet zeggen dat ik het best even slikken vind... In zeven dagen deze familie leren kennen en zoveel van ze gehoord met ze beleefd dat ik t erg spannend vind om weg te gaan...

Gisteren rustig laatste dagje gehad... Voor t eerst deze week uitgeslapen gisteren... Rustig opgestaan, beetje gepakt alvast en spelletjes gedaan... Tot Thomas mij vroeg mee te gaan naar Binjai, een stadje verderop samen met Daniël, Dimas en Lilik. Hij wilde wat educatieve boekjes gaan halen voor de jongens en mij nog wat laten zien van deze stad! Voelde mij vet vereerd! Het was een gezellige dag!

We begonnen met een late lunch bij de KFC. Kip met rijst gegeten! Bestek? Nee hoor, nergens te bekennen! Dimas liet me ziet hoe je dat met je handen doet. Er is een heuse techniek voor! Jaja! Gaat lastiger dan met mes en vork hoor! Haha! Erg gelachen!

Na de boekjes te hebben gehaald en wat hebben rondgekeken eind van de dag weer teruggegaan! Daniël liep constant aan mijn hand... Zo schattig! Terugweg op de achterbank lekker op schoot liggen slapen!

Bij terugkomst nog een leuke verassing! Thomas zijn vrouw en de kok hadden dinner gemaakt, of ik mee wilde eten! Moest van Dimas en Thomas dan nu ook maar met mijn handen eten! Euh... Ok! Lilik probeerde het met mes en vork... Mission failed! Maar ik heb t tot de laatste rijstkorrel volbracht! We aten trouwens goudvis... Alleen weet ik niet of ze me nou voor de gek zaten te houden of niet... Het smaakte best goed!

Na het eten nog even gezellig zitten kletsen, om nog ff voor 2 uur mijn ogen dicht te doen... Heb Thomas en Lilik net maar wakker gemaakt want die lagen in diepe coma... Thomas stond er op dat Lilik, moe als hij was mee zou gaan naar het vliegveld... Die arme jongen moet straks nog weer de jungle in!

See you on Java!

  • 19 Mei 2013 - 11:11

    Greetje:

    Zit uit te kijken naar je volgende verhaal. Waar ben je nu ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne Gré

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 15278

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 24 Juni 2014

Indonesia 2014!

10 Mei 2013 - 24 Juni 2013

Indonesia!

Landen bezocht: