GILI - LOMBOK - 3 weeks down, 3 to go... - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Anne Gré - WaarBenJij.nu GILI - LOMBOK - 3 weeks down, 3 to go... - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Anne Gré - WaarBenJij.nu

GILI - LOMBOK - 3 weeks down, 3 to go...

Blijf op de hoogte en volg Anne Gré

31 Mei 2013 | Indonesië, Gili Air

Even kort berichtje, want zoveel meer als zon, slapen, zweten en water drinken doe ik hier niet!

Vannacht dikke regen gehad... Wel even verkoelend! Bij regen komen ook de komodo's te voorschijn... Soort grote krokodil-hagedis-achtige beesten... Gewoon in het wild!

Vanmorgen is Claudia weer met de boot naar Bali gegaan... Home alone! Moet zeggen dat ik dat wel even lekker vind... Steeds rekening met iemand houden en Engels praten is best vermoeiend!

Het leek vanmorgen bewolkt met een lekker briesje... Dus voornemens om het eiland om te wandelen... Halverwege ging de zon ineens schijnen..... Pfffff waaaarm! De zweetdruppeltjes kwamen zelfs uit mijn oren haha! Onderweg twee Canadezen nog een de bungalows aangeraden! Je maakt zo makkelijk en snel contact! Zoveel verschillende mensen al gesproken, grappig...

Maar goed, omdat ik gisteren een beetje te optimistisch de zon in ben gegaan en best wel rood gebakken ben aan alle kanten, wilde ik eigenlijk niet in de zon liggen vandaag! Een fiets gehuurd voor twee dagen om toch het eiland om te kunnen! Aan de andere kant van het eilandje echt geen kip te bekennen... Alhoewel... Alleen kippen...

Toch maar even neergestreken aan het strand... Zo mooi, helemaal niemand om mij heen!

Mijn wasje even laten doen, kan hier echt overal wel... Dus das wel lekker makkelijk... Een aantal kledingstukken ingeruild voor wat beter zittende jurkjes in een van de winkeltjes! Korte broeken die ik had meegenomen alweer te groot... Beter, maar niet echt handig! Ach meer als een bikini en sarong heb ik hier toch ook niet aan!

Hoorde van Johan dat het in nl nu ook wat beter wordt? Gelukkig maar! :)

Gisteren nog naar een baby opvang schildpadden geweest, vet cute!

Afgelopen dagen ook mijn planning maar wat concreter gemaakt... In korte tijd zoveel dingen aangeboden gekregen, dat ik gewoon keuzes moet gaan maken hoe mijn reis er verder uit gaat zien! Niks is volgens de planning gegaan... Haha! Volgend jaar zeker weer! :)

Zondag nog een keer snorkelen en maandag terug naar Bali voor 1 nachtje!
Om dinsdag dus terug naar Malang te gaan! Daar ga ik samen met oom Wiwi toch Bromo vulkaan nog doen. Daarna met de trein van oost naar west Java. Volgend weekend zal ik in Yogjakarta zijn, waar een Indonesische vriend (Kur) van Rio en Familie mij gaat vergezellen het hele weekend om de mooiste tempel van Java te bekijken. Daarna verder met de trein naar Bandung, de familie van mama haar collega te bezoeken... 15 juni vlieg ik terug naar waar ik begonnen ben... Sumatra/Bukit-Lawang! (Stiekem al mijn conditie wat aan het opbouwen om nog een keer de jungle in te gaan! Haha) uitgenodigd door de familie daar voor een bruiloft! Heel erg benieuwd!

Tot op Java!!

Ps: Mark, als je me nog langer kunt missen van het werk, dan blijf ik nog even.... Haha! Grapje!

  • 31 Mei 2013 - 19:13

    Greetje:

    Hoi An.
    Op de helft! En zo te zien wordt de tweede helft ook weer leuk. Om jaloers op te worden!
    Heb je veel foto's gemaakt ? Liefs, Greetje

  • 31 Mei 2013 - 21:26

    Mark:

    Hoi Anne Gre, ik had al voorzien dat je langer wou blijven; Ilse aangenomen voor 32 uur.....

  • 01 Juni 2013 - 11:24

    Sita De Winter:

    Dag genietende en zweterige Annegre,
    Wat een paradijsachtige omgeving schets je.
    Die krokodilachtige beesten lijken me best eng!
    Hoe groot zijn ze ?
    Wij zijn best jaloers op jou!
    Maak maar veel foto's dan kunnen wij zien wat je allemaal meegemaakt hebt.
    Lieve groet,
    Dick en Sita

  • 01 Juni 2013 - 12:05

    An:

    Tante Sita, Ik maak zeker veel mooie foto's! Zal er thuis een mooie compilatie van maken! Dan zal ik het een volgende keer zeker meebrengen!! Nog drie weekjes te gaan en nog mooie dingen in het verschiet!! Dank jullie voor het meelezen! Liefs!

    Oh enne Mark, het was een grapje... Of moet ik me nu zorgen gaan maken... :p

  • 01 Juni 2013 - 16:36

    Isja En Meliha:

    zucht...
    serieus ann?!! een baby schildpadden opvang?
    wil je mij groen zien van jaloezie ofzo?!
    en komodovaranen come onnn! vind ik leuk!
    en die spin dan op de foto bij jouw verslag van ubud!! helemaal te gek!!
    als je nog meer exotische dieren ziet, plaatjes schieten he!
    het is zo bijzonder allemaal en die vulkaan lijkt me ook super vett!

    nou blijf schrijven ik blijf je volgen!

    xx ies en mel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne Gré

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 15274

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 24 Juni 2014

Indonesia 2014!

10 Mei 2013 - 24 Juni 2013

Indonesia!

Landen bezocht: